Allure "örülök, hogy részese lehetek ennek a projektnek"

Tavaly nyáron, nemsokkal a Kiss From The Past album megjelenését követően egy érdekes hírrel találtuk magunkat szemben; Tiesto átadta a stafétabotot az Allure projektet illetően, ami rengeteg kérdőjelet vetett fel az emberekben. A 1Mix Radio által készített interjúban ezekre a megválaszolatlan kérdések zömére végre választ is kapunk, hogy ki áll pontosan a projekt mögött, és mire is számíthatunk a jövőben? Íme.

Örülök hogy beszélhetünk David! Rengeteg kérdés merült fel a rajongókban a Kiss From The Past album óta, mesélnél nekünk a projektről?
Persze! Az Allure egy olyan projekt, amiben több előadó is részt vesz. A zeneszerzésben Tijs Verwest, Wouter Janssen és Sjoerd Janssen (aka Showtek) és jómagam is szerepet játszok. Valamint én adom ehhez az egészhez az arcom, és dj-ként én járom a világot, hogy terjesszem az Allure hangot.
Mi a továbbiakban is fantasztikus énekesekkel fogunk együttműködni. A zene iránti szenvedély és szeretet motiválja a projektet.

Tehát ha jól értem, a projekt mögött álló csapatból te vagy az aki utazik és terjeszti az Allure zenéket. Hogyan reagál minderre a tömeg a bulikon?
Az emberek mindig kíváncsian fogadnak, de ez csak addig tart míg el nem kezdek játszani. Mindig arra törekszem, hogy valamilyen kapcsolatba kerüljek a tömeggel, nagyon jó látni a visszajelzéseket, ilyenkor mindig libabőrös leszek. És ahogy egyszer Axwell mondta; a libabőr sosem hazudik.
És hogy mire gondolok pontosan; pár hónapja játszottam Szentpéterváron, és a partizók lelkesedése elsöprő volt. Amikor elérsz egy tetőpontot a tömeggel... ez az ami miatt felejthetetlen lesz egy éjszaka.

A Kiss From The Past nagy siker volt, az énekesek akik közreműködtek, óriási támogatást adtak a projekthez. Milyen volt a munka, és mit tapasztaltál a megjelenést követően?
Nagyszerű dolog ilyen emberekkel együtt dolgozni, és én maximálisan elégedett vagyok a végeredménnyel. Az album több mint 30 országban megjelent, a kiadást követően én rengeteg csodás helyen jártam, és remek emberekkel találkoztam. És még csak most vágtunk bele ebbe az egészbe! Nagyon örülök, hogy részese lehetek ennek a projektnek.

Van személyes kedvenced az albumról?
Ez egy nehéz kérdés! Néha egy egy dal amit játszok megőrjíti a tömeget, akkor épp azt gondolom a legjobbnak. De ha muszáj lenne választanom egyet, akkor a Show Me The Way-t mondanám, Jes lenyűgöző. A fülbemászó dallam és Jes hangjának kombinációja egy igazi szörnyeteget eredményez.



Melyik volt a legjobb fellépésed 2011-ben?
Na, egy másik nehéz kérdés, haha! Hogy őszinte legyek, minden helyszínt és közönséget imádtam ahol eddig játszottam. De az eddigi legemlékezetesebb buli a debütálásom volt, Ibizán a Privilege-ben a Tiesto Club Life Night-on. Christian Burns-szel léptem fel ezen a legendás helyszínen. A hangulat és a tömeg is elsőosztályú volt. Óriási megtiszteltetés volt számomra ott zenélni.

Hogy állsz a zenéhez?
Jó látni azt, hogy a trance és a house manapság egyre gyakrabban talál egymásra. A kettő egybeolvad egy mindent elsöprő nagyszinpadi keverékké, nincs az a kéz ami ne emelkedne a magasba. Én egyszerűen csak szeretem a zenét, a nap 24 órájában.

Ki volt rád a legnagyobb hatással pályafutásod során?
A zene tekintetében egyértelműen Tiesto volt a legnagyobb hatással rám. Látni azt amit véghezvitt, óriási. Aztán ott van Laidback Luke, aki mint dj nyűgözött le mindig. Luke nagyon sokat segített nekem annó, trükköket és számos elemet is tanított nekem. Mindketten hatalmas úttörők, és mindig hűek maradtak önmagukhoz.

Az egyik dolog amit a rajongók mindig tudni szeretnének az interjúalannyal kapcsolatban, hogy mi a kedvenc száma mostanság?
Ismét kemény kérdés, haha! Úgy gondolom hogy rengeteg magas minőségű zene jön ki nap mint nap. Az egyik legnépszerűbb darab a táskámba, Marcel Woods Everything-je, amit mindenhova viszek magammal, bármerre is járjak.

Volt pár remek kiadás a Kiss From The Past-ról, 2012-ben mi vár ránk?
Most épp dolgozunk egy új zenén, valódi csoda fog kigördülni a stúdióból. Továbbá meghirdettünk egy énekversenyt is, mellyel az a célunk, hogy felvegyünk egy vokálos darabot majd a nyertessel. Ahogy elkészült az új szám, lesz pár nagyszerű koncert is kilátásban.

Mit szeretsz csinálni szabadidődben?
Az egyik legnagyobb hobbim a póker, valamint be kell hogy ismerjem, rabja vagyok a FIFA játékoknak.

Van valami amit még meg szeretnél velünk osztani?
Kövessetek minket figyelemmel, mert hamarosan komoly hírek érkeznek.


0 hozzászólás:

 
Copyright © 2012 Music For Trance People. Üzemeltető: Blogger.