Marc Simz "eljött az én időm"

Marc Simz a Black Hole kiadó egy új ígéretes feltörekvő tehetsége, kinek zenéit olyan előadók is elismerik mint Tiesto, Armin van Buuren, Markus Schulz, Marco V, Mark Sherry vagy Mr. Sam. A napokban elkészítette első mixalbumát, ami egyben a komoly múlttal rendelkező In Trance We Trust sorozat 18. része, mellyel kapcsolatban a Beatsmedia készített is vele egy interjút, de kitértek Marc hangzásvilágára, és pályafutásának kezdetére is.

A legtöbb előadó zenei pályyafutása otthon a szobában kezdődik, nálad ez hogy volt?
Amikor 18 éves lettem, megvásároltam az első lemezlejátszómat, megvettem az első lemezem, ami mi más is lett volna, mint a Darkraver-től a Den Haag Hakkuh.

Azok számára akik nem ismernének, hogyan tudnád jellemezni a hangzásvilágodat?
Hát nem is tudom. Szeretem a felemelő, érzelmes zenéket, 128-140 bpm-ig. Szeretem a változatosságot, nem akarok csak olyan zenéket gyártani mint a Forbidden City slágerem, de ha felkérnek egy remixre még mindig sokan jönnek ezzel, hogy Forbidden City hangzása legyen.
Szóval sokszor nincs választás... Tiesto az aki leginkább inspirál, szerzeményei és szettjei mindig lenyűgöznek.

Sokak figyelmét felkeltetted zenéiddel és remix-szeiddel, úgy tűnik biztosítottad helyed a trance szcénában, Molyen eredményedre vagy a legbüszkébb?
Elsősorban ugye a Forbidden City-re, sok nagy dj támogatta ezt a számot, de a kedvencem az Antony Waldhorn Beta-jához készített remixem. Emellett még nagyon büszke vagyok az Aerofoil-lal közös Xplode 2011-re, ami egész jól szerepelt a slágerlistákon is.

Milyen érzés az, hogy egy olyan nagy kiadó áll a hátad mögött mint a Black Hole? Úgy érzed segítenek, támogatnak mindenben?
Nagyon büszke vagyok rá, hisz az elektronikus zenei ipar egyik legnagyobb kiadójáról van szó. Támogatnak mindenben, általuk lehetőséget kaptam, hogy nagy dj-k számaihoz készítsek remixeket.



Nemrég az a megtiszteltetés ért téged, hogy te készíthetted el a nagysikerű In Trance We Trust sorozat 18. részét, mesélnél erről?
Egy csomó anyagom megjelent már az In Trance We Trust kiadónál, így a Black Hole gondolta, eljött az én időm, hogy a soron következő mixalbumot én készítsem el. A számok kiválasztásával kezdtem, ami nem egy hálás feladat. Próbáltam a progresszív, a trance, és a techesebb vonalat kombinálni.

A tracklista nagyon komoly, Yuri Kane, Cosmic Gate, Juventa, Eco, Raphael Frost és a többiek. Mennyi idő volt míg minden úgy összeállt, hogy elégedett voltál vele?
Nehéz volt, az emberek a techesebb zenéket szokták meg tőlem, de én uplift fannak mondom magam. Ezért olyan zenéket kerestem, ami minden igényemnek eleget tesz, találtam is 15-öt, ami képviseli mindezt. Inspirációban nem volt hiány, de azért örülök hogy már vége, a visszajelzések pedig nagyon pozitívak.

Mi volt a szándékod a mixlemezzel? Úgy tűnik hogy ez egy nagyon energikus, táncolható összeállítás, kiváló minőségű zenékkel.
Igen, ezt akartam elérni, csakúgy mint a rádióműsoromnál, vagy bármelyik fellépésemnél erre számíthatnak a hallgatók rajongók tőlem.

Bulikon tesztelted már ezeket a számokat?
A legtöbbet kipróbáltam már, játszottam őket az elmúlt hónapok során.

Az albumon találkozhatunk pár kevésbé ismert előadó nevével, tudnál olyat említeni, akire érdemes lesz a jövőben odafigyelni?
Nálam az első helyen Juventa szerepel, elképesztő a srác. Minden zenéjét szívesen játszom. A másik ilyen név pedig Tellur.

Melyik az az 5 szám amit a legjobbnak tartasz a lemezről?
Cosmic Gate feat. Tiff Lacey - Open Your Heart (Yuri Kane remix) ... egy nagyon pozitív dal
Faruk Sabanci - As Faces Fade (Alexander Popov remix) ... szeretem a mély dallamokat
Eco feat. Radmila - Change The World ... csodás ének, kellemes hangulat
EDU pres. Time Traveler - iCare ... megunhatatlan darab
Juventa - As You Are ... igazi uplift

Végül pedig hogyan jellemeznéd az albumot 3 szóval?
Dallamok dallamok hátán.


0 hozzászólás:

 
Copyright © 2012 Music For Trance People. Üzemeltető: Blogger.