Ferry Corsten "elégedett vagyok"

Ferry Corsten hamarosan ausztráliába látogat a Stereosonic fesztivál alkalmából, olyan előadókkal karöltve mint Armin van Buuren, BT, Arty, Myon & Shae 54 vagy Dash Berlin. A szintén ausztrál oldal, a New Trance Music ezért készített vele egy interjút, ahol természetesen a bulival kapcsolatban kérdezték Ferry-t, valamint a hamarosan érkező új szerzői albumára is kitértek egy kicsit.

Hello Ferry, hogy vagy, merre jársz most épp?
Hello, köszönöm jól vagyok. Jelenleg itthon vagyok hollandiában, a stúdióban dolgozok, és minél több időt szeretnék a családdal tölteni.

Ez a nagy rohanás mellett hogy van időd a saját produkciókra és a rádióműsorodra?
Mivel sokat utazom, így a munkám nagy részét a repülőgépen a laptopomon csinálom, de a stúdióban is sokat dolgozok, aztán mentek le mindent a laptopra, hogy a gépen majd folytatni tudjam. A Corsten’s Countdown-ba pedig mások is besegítenek nekem.

És hogy áll az új album?
Ja vagy úgy! Körübelül 80-85%-ával végeztem, nagyon elégedett vagyok vele. Egy jó kis trance house keverék lesz. Igazi partyhangulatot idéz majd a lemez minden száma.

Milyen együttműködésekre számítsunk?
A neveket majd csak később szeretném elárulni, de ugye Armin-nal is készült egy zene, a Brute, és készül egy remek kis dal Aruna-val is. Mellettük dolgozok még más művészekkel is, de ezekről majd később nyilatkoznék.

Nemrég találkoztam egy új számoddal, a Take Me-vel, nagyon ígéretesnek tűnik, esetleg külön kislemezként is megjelenik majd?
Igen, ezt mindenképp szeretném kiadatni, nagyon jó lesz. Egy trance szám, de ugyanakkor mégsem a klasszikus értelembe vett trance.



A facebook oldaladon szó volt egy esetleges Gouryella számról, mi igaz ebből?
Nincs semmi ilyesmi a láthatáron. Volt egy kisebb vita, hogy én leszek a következő előadó aki elhagyja a trance műfajt, a Check It Out számom miatt, ami csak egy keveréke az elektronikus zenének.
Sok rajongóm emiatt kétségbe esett, és én csak annyit írtam, hogy a Gouryella projektemet sosem nyilvánítottam befejezettnek, ebből lett a félreértés.

Az év elején turnéztál az Once Upon A Night albumoddal ausztráliában is, hamarosan pedig visszatérsz, mire számítsanak a rajongók?
A turném során főleg az OUAN-on szereplő számokat játszottam, a Stereosonic pedig egy fesztivál, ahol az új albumomból szándékozok ízelítőt adni, nagy buli várható. A turnén 4 órát voltam a dj pult mögött, itt csak 90 perc áll a rendelkezésemre.

A rövidebb vagy hosszabb fellépéseket szereted?
Én inkább a hosszabbakat, ilyenkor lehet tervezgetni a szett felépítését, hol keményebb hol lágyabb zenék szólnak. Egy fesztiválon, ahol csak 90 perce van az embernek, ott pedig a legjobb zenéit kell lejátszani, egy energikus szettet kell összehozni.

Mivel foglalkoznál ha nem lenne a zene?
Annó villamosmérnöknek tanultam, elektromos rendszerek tervezése és hasonlók, valószínüleg valami ilyesmit csinálnék.

Milyen számok vannak a tarsolyodba amiket újabban sokat játszol?
Egy csomó dolog van, szeretem Arty zenéit, Kate-et és a Rebound-ot, de ott van a Dimitri Vegas & Like Mike, Yves V & Angger Dimas feldolgozása a Madagascar-ból, ami egy durva darab lett, nagyon tetszik. Aztán Bart Claessen Fantomah-ja is népszerű nálam.

Van valami szertartás féleség buli előtt vagy után?
Nos igen, a szettjeim előtt mindig elmegyek egy jó étterembe, ahol finomakat eszek és egy üveg jófajta bor is lecsúszik. A dj pult mögött pedig a pezsgőt részesítem előnybe.

Mit üzennél az ausztrál rajongóknak?
Alig várom hogy újra játszhassak ott, tavaly a Creamfields is óriási volt, és nagyon örülök hogy részese lehetek az idei Streamsonic fesztiválnak. Remélem ott találkozunk.


0 hozzászólás:

 
Copyright © 2012 Music For Trance People. Üzemeltető: Blogger.