Andrew Rayel "csak teszem amit jónak látok"

Andrew Rayel, egy mindössze 19 éves moldovai fiatalember, kinek nevét csak 2011-ben ismerhettük meg, és már most a legnagyobb dj-k játszák számait, főleg a múlt hónapban megjelent 550 Senta-t, amivel az egész szcéna elismerését kiérdemelte. 
Vele beszélgetett a napokban az USA Trance Movement, pályafutásának kezdetéről, a jelenről és a jövőbeli tervekről.

Hello Andrew, mindössze 13 éves voltál mikor elkezdtél saját zenéket írni, elmesélnéd hogy hogyan indult ez az egész?
Akkor kezdődött minden, amikor a szüleim észrevették, hogy elég jó zenei készségeim vannak, így beirattak egy zenei iskolába. Már 9 éves koromba elkezdtem zongoraleckéket venni, szolfézsra jártam, és zeneelméletet tanultam.
A tanulmányaim során rengeteg stílust hallgattam, de a trance volt az, ami a legnagyobb hatással volt rám, mert megtaláltam benne mindent, amire úgy éreztem szükségem van; szép dallamok, zenei elemek és az epikus hangulat.
13 éves koromban aztán úgy döntöttem, hogy elkezdek trance zenéket gyártani, bejártam egy jó hosszú utat, míg megjelent az első sikeres kiadványom, az Aether.

Mi a helyzet a stúdióban?
A stúdiómban én igazából nem használok semmi különlegeset, csak az alapvető berendezéseket, így például egy MIDI billentyűzetet, stúdiómonitorokat, stúdióhangkártyákat, és egy PC-t, amin van egy rakás VST (effektek létrehozására használatos szoftver). A mai technológia elég fejlett, így nincs szükség olyan sok hardverre.

Az 550 Senta nagyon népszerű a trance rajongók körében, mi a pontos jelentése, és hogy kezdődtek a munkálatok ez a gyönyörű mesterű kapcsán?
Már nagyon hosszú ideje a fejembe volt ez a dallam, és éreztem benne valami nagyon különlegest. Aztán hallottam az ASOT 550-es himnusz versenyről, és úgy gondoltam, ez a szám nagyon passzolna az eseményhez. Mivel ez a dallam nagyon közeláll a szívemhez, úgy döntöttem, megérdemelne egy igazán különleges nevet, így egy csillagról, az 550 Senta-ról neveztem el, szerintem ez nagyon illik egy ilyen epikus jellegű műhöz.



Mi a top 5 kedvenc számod?
01. Alex Morph feat. Sylvia Tosun - An Angels Love (Vocal mix)
02. Andrew Rayel - 550 Senta (Aether mix)
03. Orjan Nilsen - Between The Rays (Original mix)
04. Ashley Wallbridge - Vision (Intro mix)
05. Estiva - Better Days (Original mix)
Ezek lennének az én idei nagy favoritjaim.

Hol látod magad a következő 4-5 évben?
Sok komoly tervem van a jövőre nézve, számos epikus szerzeményt szeretnék kiadatni majd, és talán egy szerzői album is szóbajöhet. Azt hiszem normális az, hogy minden dj producer szívesen látná magát a Dj Mag listáján, de a tetteimet elsősorban nem ez irányítja, én csak teszem amit jónak látok, amit szeretek csinálni.

Sok ember azt mondja, hogy a trance meggyengült, te mit gondolsz erről?
A trance sokat változott az elmúlt években, de ez szerintem normális. Sok véleményt hallottam, néhányan azt mondják hogy elfog tűnni, néhányan azt, hogy csak tovább fejlődik.
Én azt gondolom, hogy a zene és az emberek, mindigis a haladás felé hajlanak, és ez a változás egy természetes folyamat, pár év múlva valószínüleg megint minden más lesz.

Vannak olyan producerek akikkel szívesen dolgoznál majd együtt?
Engem nagyon lenyűgöznek Orjan Nilsen, Alexander Popov, a W&W és Dash Berlin zenéi, és óriási lenne velük valamilyen együttműködés. Valószínüleg a közeljövőben hallhattok is pár munkát, amiket ilyen nagy nevek társaságában készítek majd.

Tudnál mondani egy olyan dolgot, amit mi tudunk meg elsőként?
Igen, épp most fejeztem be egy hihetetlen számot egy kiváló énekesnővel, Lira Yin-nel, ami hamarosan megjelenésre is kerül. Két verzió is készült a dalból, az original mix nyugisabb, míg a stadion mix jól szól majd a klubokban és nagyobb eseményeken.

Van valami üzeneted a rajongóknak, olvasóknak?
Azt tanácsolom mindenkinek, hogy bízzatok magatokban, és abban amit szerettek, így sokkal könnyebb és élvezetesebb lesz az élet. Köszönök mindent, és sok szerencsét.


0 hozzászólás:

 
Copyright © 2012 Music For Trance People. Üzemeltető: Blogger.