Shogun "mindig van remény"

Az ázsai származású, amerikai dj producer Andrew Chen aka Shogun, csak nemrég tűnt fel a szcénában, de nevét már most mindenki ismeri. A műfaj legnagyobb előadói játszák dalait rádióműsoraikban és világszerte bulikon. 
Vele készített egy interjút a Beatsmedia, amiben a kezdetekről, a legújabb számairól és remixeiről, valamint a jövőbeli terveiről is faggatták Shogun-t.

Hello Shogun, örülök hogy ráérsz, hogy mennek a dolgok?
Hello, minden oké. Én most épp Vancouver-ben vagyok, hamarosan pedig Guetamala-ban lesz jelenésem egy bulin, nagyon várom már.

Adnál egy kis ismertetőt magadról, mi a valódi neved, honnan származol, és hogy kezdődött a zenei pályafutásod?
Az igazi nevem Andrew Chen, Dél-Kaliforniában élek és ázsiai gyökerekkel rendelkezem. Már fiatalon zongoráztam, hegedültem és doboltam, majd tinédzserként jött az elektronikus zene. Eredetileg olyan előadók zenéit hallgattam mint a Nine Inch Nails, a Filter, a Prodigy, vagy a Chemical Brothers, aztán egy nap meghallottam Armin Communication-jét, és beleszerettem a trance-be. Amikor szüleim megvásárolták az első számítógépem, és egyéb kütyüket, akkor kezdtem el a saját számok írását.

Multkor hallottam egy új remixedet, ami a W&W páros Nowhere To Go-jához készült, mesélnél nekünk erről?
A srácok megkértek, hogy remixeljem a Nowhere To Go-t, és amikor meghallottam Bree hangját, az inspirált engem, hogy adjak a dalnak egy új irányt, egy új stílust. Egy klubosabb érzést akartam adni neki, ugyanakkor az eredeti verzió érzelmes részeit mindenképp meg akartam hagyni. Azt hiszem egész jól sikerült, az emberek szeretik.

Hamarosan érkezik egy új számod, a Lotus, ami nagy sikereknek örvend már most a trance rajongók körében, mi a helyzet ezzel, honnan merítetted az inspirációt?
A Lotus lényegében a Skyfire folytatása. A lótuszvirág békét és nyugalmat sugall, és ez inspirált engem, annak ellenére hogy olykor sötét zavaros vizeken nő, mindig gyönyörű.
Azt szerettem volna, ha az emberek akik kérdésekkel, gondokkal küzdenek, tudják azt, hogy mindig van remény és szépség, még a sötétben is.



Na és a Space Odyssey, úgy tudom ez is szerepelni fog az EP-n.
Először Armin Universal Religion albumán szerepelt, azt hiszem egy szórakoztató zene, és lassan meghódítja a világot. A Lotus és a Space Odyssey az eddigi legnagyobb kiadványom, és remélem mindenkinek tetszeni fog.

Ha belépünk a stúdiódba, mivel találkozhatunk?
Ami elsőként feltűnik az embernek, az a zajszigetelő a falakon, ami szinte semmi hangot nem enged a stúdió falain kívülre. A következő dolog az a billentyűzetem, amin írom a zenéimet. Az utazások során ez az ami a legjobban szokott hiányozni, főleg akkor ha új zenén dolgozok. Aztán ami még nagyon szembetűnő, az a rengeteg hotelkártya, amiket az utazásaim kapcsán gyűjtöttem össze.

Mi a zeneírás menete nálad?
Minden zenémet egy akusztikus zongoránál kezdem, majd jön a hangszerelés, dallamok és egyéb ötletek. Az elképzeléseket mindig felírom, nehogy bármit is elfelejtsek.
Hosszadalmas munka, mert nagyon óvatos vagyok, sokat összpontosítok arra, hogy a hangok kiegészítsék egymást. Végül jön a masterelés, ahol megkapja végső formáját.

Mit várhatunk a jövő évtől, esetleg egy album?
Nagyon sok időt töltök a stúdióban, és készülőben van pár új remixem is. Több produkción is dolgozom jelenleg, többek közt Susana-val is, nagyon izgatott vagyok ezzel kapcsolatban.
Egy album már határozottan a fejemben van, aminek a munkálatait majd 2012-ben szeretném elkezdeni. Úgyhogy jöhet az új év.


0 hozzászólás:

 
Copyright © 2012 Music For Trance People. Üzemeltető: Blogger.